Consum

Què fem?

SERVEI D’ATENCIÓ AL CONSUMIDOR/A

Servei gratuït de l’Ajuntament d’Esplugues que ofereix informació, orientació i assessorament a les consultes dels consumidors/res, recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, formació en temes de consum, inspecció i vigilància alimentària i informació al comerciant.

  • Informació sobre drets i deures dels consumidors.
  • Orientació i assessorament a les consultes que els usuaris facin en relació a: habitatge (lloguer i compra), higiene i qualitat dels aliments i establiments, frau comercial i alimentari, serveis (rebuts de la llum, gas i telèfon), assegurances i comerç.
  • Recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, relacionades amb aspectes de consum.
  • Formació en temes de consum: educació i distribució de fulls informatius i programes d’educació per al consum en l’àmbit escolar.
  • Inspecció i vigilància alimentària.

Com accedir al servei:

Atenció al servei amb cita prèvia.

Edifici Molí 
c/ Verge de la Mercè, 1
08950 Esplugues de Llobregat
Tel. 900 300 082
Horaris: dimecres i dijous de 10 a 13h i dijous de 16:30 a 18:30h
omic@esplugues.cat

Centre Puig Coca 
Petit Parc de l’Amistat, s/n
08950 Esplugues de Llobregat
Tel. 900 300 082
Horaris: dimarts de 10 a 13h i divendres de 9 a 13h
omic@esplugues.cat  

Enllaços d’interès:

REIAL DECRET LLEI 7/2021 DEL MINISTERI DE CONSUM

Descarregar el Reial Decret Llei 7/2021 del Ministeri de Consum

Resum 2021 i resultats OMIC 2020

Contacte

Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)
900 300 082
Can Vidalet i Centre Puig Coca
omic@esplugues.cat

Impactes: 86

X