Consum
Què fem?
SERVEI D’ATENCIÓ AL CONSUMIDOR/A
Servei gratuït de l’Ajuntament d’Esplugues que ofereix informació, orientació i assessorament a les consultes dels consumidors/res, recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, formació en temes de consum, inspecció i vigilància alimentària i informació al comerciant.
- Informació sobre drets i deures dels consumidors.
- Orientació i assessorament a les consultes que els usuaris facin en relació a: habitatge (lloguer i compra), higiene i qualitat dels aliments i establiments, frau comercial i alimentari, serveis (rebuts de la llum, gas i telèfon), assegurances i comerç.
- Recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, relacionades amb aspectes de consum.
- Formació en temes de consum: educació i distribució de fulls informatius i programes d’educació per al consum en l’àmbit escolar.
- Inspecció i vigilància alimentària.
Com accedir al servei:
Atenció al servei amb cita prèvia.
Edifici Molí
c/ Verge de la Mercè, 1
08950 Esplugues de Llobregat
Tel. 900 300 082
Horaris: dimecres i dijous de 10 a 13h i dijous de 16:30 a 18:30h
omic@esplugues.cat
Centre Puig Coca
Petit Parc de l’Amistat, s/n
08950 Esplugues de Llobregat
Tel. 900 300 082
Horaris: dimarts de 10 a 13h i divendres de 9 a 13h
omic@esplugues.cat
Enllaços d’interès:
REIAL DECRET LLEI 7/2021 DEL MINISTERI DE CONSUM

Descarregar el Reial Decret Llei 7/2021 del Ministeri de Consum
Resum 2021 i resultats OMIC 2020
Contacte
Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)
900 300 082
Can Vidalet i Centre Puig Coca
omic@esplugues.cat
Impactes: 86